Sunday, December 16, 2012

Parapetowy "backstage"


Zazwyczaj, kiedy biorę się do szycia, moje plastiki kończą wśród sterty materiałów, bez włosów, całkowicie obnażone, jak je producent stworzył XD
Na co dzień, również nie mają zbyt różowo - nie posiadają stałego miejsca spoczynku, dlatego najczęściej lądują w szafie. Chociaż, jakby spojrzeć na to z innej strony, oprócz światła dziennego, kolorów im tam nie brakuje ^^

Pytanie do osób, które nie posiadają witrynki: gdzie trzymacie swoje lalki?
Moje obecnie przesiadują w pudełku, na parapecie ;3



Od jutra, rozpoczynam pracę nad lalkową sesją w świątecznym klimacie.
Ach, uwielbiam oglądać takie zdjęcia u innych (nie tylko z lalkami), są niebywale czarowne, pełne ciepła oraz zagadkowej magii.
Mam wielką nadzieję ze wszystkim zdążyć na czas. Kolejny tydzień zapowiada się bardzo intensywnie, jak na razie nie poczyniłam z rodziną żadnych przygotowań świątecznych, no, oprócz wczoraj sporządzonej listy zakupów ;D

Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia!
Anne

20 comments:

  1. Ach długo wyczekiwany wpis :3 Moja lalka przesiaduje na półce, więc w sumie jako taką witrynkę mam :D Oczekuję następnych wpisów. Koniecznie świątecznych! *.* Kurcze zżera mnie ciekawość jaka jest twoja 5 ślicznotka lub ślicznotek (wtf?) Dobra mimo to :D Miłego tygodnia.

    ReplyDelete
  2. Moje mieszkają na półeczce :3 nie mogę doszekać się zdjęć *.*

    ReplyDelete
  3. Moje mieszkają na półce xD Z której powooooli produkuję pokój :3

    ReplyDelete
  4. moje w pudełkach takich luksusowych można by powiedzieć ;d

    ReplyDelete
  5. Moja na półce, a druga do niej niedługo dołączy ;3
    Czekam na świąteczny post :3

    ReplyDelete
  6. Moje mają osobną szufladę, która jest odpowiednio zabezpieczona ;D Na świetle dziennym trzymać ich nie będę bo moi znajomi zdecydowanie nie zrozumieją mojego hobby x_x

    ReplyDelete
  7. Moja siedzi na najwyższej półce na regale, ale pokoik na szafce jest prawie gotowy więc niedługo przeniesie się tam :)

    ReplyDelete
  8. Ja trzymam Ami i Madoke na półce, która stała się pokojem dla lalek :D. Mają 2 łóżka, szafę, komodę, stolik nocny, krzesło i stół. Nawet lampkę mają, to znaczy oświetlenie led :).
    Wszystko stworzył mój dziadek :D!
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  9. moja Amelka dorobiła się pokoiku, a reszta siedzi na lalkowej kanapie na półce :D

    ReplyDelete
  10. Moje mają własny pokoik, ale służy on tylko do zdjęć :D Lalki siedzą na półce ^^
    Już nie mogę doczekać się sesji! :)

    ReplyDelete
  11. Moje lalki będą przesiadywać na półce, raczej D: czekam na sesję, ^^

    ReplyDelete
  12. Ja moje lalki trzymam na półeczce ;)

    ReplyDelete
  13. Moje czas, kiedy ich akurat nie maltretuję spędzają w bezpiecznym miejscu w szafce - z daleka od rąk mojego młodszego brata. >3

    ReplyDelete
  14. Moja siedzi/leży na biurku. ;)

    ReplyDelete
  15. Moje małe siedzą w pudełku w szafce, ale próbuję zaaranżować im jakiś kącik w pokoju :P

    ReplyDelete
  16. Moja Mori ma swój pokók, aczkolwiek tylko do zdjęć :D Po zdjęciach ląduje na półce ;)

    ReplyDelete
  17. świetny wygląd :)
    obserwujemy?
    http://faairycandles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wszystkie ubranka, w których występują Twoje lalki szyjesz sama? ^^

    ReplyDelete