Saturday, December 01, 2012

MLP: Friendship Is Magic


Już parę dni temu miałam wstawić notkę, niestety z powodów technicznych zostało to uniemożliwione, dlatego, żeby nie było, że blog już od początków istnienia zalega kurzem, dzisiaj post z kategorii „ulubione”, tudzież „animated TV series” ^^

Ostatnio totalnie zauroczyły mnie kucyki z drugiej (?) serii My Little Pony, jakieś 3-4 dni temu z nudów i nieco z ciekawości włączyłam na youtube jeden z odcinków, i wpadłam po uszy.
Serial jest przeuroczy i wcale nie tak głupi, jak można by sądzić po oprawie graficznej. Po pierwsze, nie ma agresywnej rywalizacji i zwyczajnego kretynizmu występującego w wielu dzisiejszych produkcjach animowanych. Mamy za to tonę słodkości, masę kolorów, milutkie zwierzątka, brokat, tęczę itd., dla mnie miodzio ;D Po drugie, każdy odcinek (przynajmniej te, które do tej pory widziałam) kończy się w gruncie rzeczy sensownym morałem związanym z przyjaźnią.
Cała szóstka głównych bohaterek momentalnie wzbudziła moją sympatię, jednak najbardziej polubiłam Rarity, kompletnie nie zraża mnie jej lekko wielkopańska wyniosłość, przewrażliwienie na punkcie wyglądu czy nadmierna pedanteria – akurat ta cecha nie jest mi obca XP
Muzyka jest również przesłodka, jakżeby inaczej ;) Wieczorami non stop słucham piosenek: Becoming Popular (The Pony Everypony Should Know) oraz Crystal Fair Song (The Ballad of the Crystal Empire). Pewnie nieszybko mi się znudzą ;3



A Wy oglądacie? Jaki jest Wasz ulubiony kucyk??
Jeśli o mnie chodzi, zamierzam z przyjemnością kontynuować oglądanie.

Myślę, że w następnym tygodniu uda mi się wrzucić coś lalkowego. Jeśli nie, to znaczy, że modlę się nad własnym PC o jego zmartwychwstanie, odmawiając Litanię do Najświętszej Jednostki Centralnej Komputera.

XoXo

10 comments:

  1. jeeej, ja też to oglądam, ale na mini mini! :D wszystkie sa fajne ^^

    ReplyDelete
  2. Yay! Też uwielbiam!
    Ja najbardziej lubię tą żółtą :3
    Kurcze; zaraz zabieram się za oglądanie bo nie pamiętam jak się pisze jej imię :)

    ReplyDelete
  3. Mam Młodą więc chcąc nie chcąc też oglądam i kocham MLP xp
    No a najbardziej to Rainbow Dash. Gdzieś kiedyś wymyśliłam sobie że jestem połączeniem Pinky Pie, Rainbow Dash i Fluttershy. (Flutterbow Pie :D )

    ReplyDelete
  4. Ja też uwielbiam kucyki i mam 12. lat ^^
    Ale przyznać się(przepraszam xD) nie mam zamiaru, bo powiedzą "Ty jesteś za młoda na lalki kolekcjonerskie" oraz "Oglądasz My Little Pony! Ale mi cb. żaaaal!" xDD Wiem... może przesada, ale ja tam wolę być Anonimowym Anonimem :3

    Anonimowy Anonim

    P.S. Gratuluję odwagi ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. zasadniczo nie wydaje mi się, aby przyznanie się do tego, że lubisz oglądać kucyki wymagało odwagi ;D
      To, co lubisz, a czego nie, nie powinno podlegać niczyim zapatrywaniom; jeśli jest inaczej - niech sobie gadają.

      Delete
  5. Ano mojej roboty babeczki - akurat pasowałyby do MLP ;P


    A kreskówki - kto powiedział, że tylko dla dzieci ;)

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie Pinkie Pie. xD to taka kucykowa wersja mnie :D

    ReplyDelete
  7. O MLP dowiedziałam się na zimowisku od koleżanek. Oglądałyśmy wtedy je na telefonie i dzieliłyśmy się, która którym kucykiem jest. Ja byłam Fluttershy. I to jest mój ulubiony kucyk. ;)

    ReplyDelete