Thursday, July 04, 2013

Just smile and wave boys, smile and wave...


Razem z przyjaciółką wybrałam się wczoraj do centrum handlowego w roli jej Asystentki ds. Osądu i jak to zwykle bywa, pomimo kategorycznego zabronienia sobie korzystania z karty płatniczej wróciłam do domu z kolejną reklamówką.

Próbując dotrzymać kroku buszującej po sklepie przyjaciółce, nagle rzuciły mi się w oczy dobrze mi znane i uwielbiane czarno-białe mordki, dosłownie wmurowało mnie w ziemię, wybałuszyłam ślepia, i zaczęłam piszczeć (znaczy, mentalnie XD).



Naprawdę NIE MOGŁAM przejść obok obojętnie, jakaś niepojęta siła - ta sama, co kazała mi napisać tego posta - zaciągnęła mnie do przymierzalni, a następnie do kasy.

Ogólnie nie przepadam za ubraniami marki Cropp, szczególnie koszulkami, tj. mają całkiem fajne nadruki, jednak przeważnie fatalnie na mnie leżą T_T Ponadto są krzywo zszyte, co utrudnia ich prasowanie.
W tym wypadku, cóż, przyznaję, może i same wykonanie nadruków nie jest jakieś rewelacyjne, niemniej przez sam fakt, iż przedstawiają one wiadome postacie zostałam oczarowana *__* I w dodatku, WOW, krój trafiony w 10!




Ostatecznie, po drobnej podpowiedzi kumpeli i co już pewnie zauważyliście, wybrałam koszulkę z takim samym artem, jaki widnieje na moim blogu ;D Hell yeah!
Żałuję tylko, że nie kupiłam jeszcze koszulki z Julianem, na dniach będę musiała uzupełnić ten brak ^^

Podoba Wam się taka koszulka z „Pingwinami z Madagaskaru”?
Lubicie ubrania ze sklepu Cropp?

Pozdrawiam serdecznie,
Anne

16 comments:

  1. Awww, jaka fajna! :D Mój brat ogląda Pingiwny z Madagaskaru, przez co ja czasem też :D

    Co do Cropp - lubię tą markę, chociaż niektóre ciuchy są...dziwne. Ale i tak wolę ubrania od House'a ;D

    ReplyDelete
  2. Wczoraj byłam na zakupach i ją widziałam, miałam nawet na nią chrapkę, ale powiedziałam sobie że kupuję tylko ubrania z wyprzedaży. Jest śliczna :3

    ReplyDelete
  3. Rzadko kupuję w Croppie, ale Twoja koszulka jest świetna :3

    ReplyDelete
  4. Jak świetna koszulka :D

    ReplyDelete
  5. Widzialam je i sama chcialam jedna kupic ;D Super wyglada na Tobie ;3

    ReplyDelete
  6. Jaka świetna *.* Muszę sobie załatwić bo ubóstwiam ich tak jak i Juliana ;D

    Muszę przyznać, że Cropp ma ciuchy dość fajne nawet mam stamtąd kilka koszulek i z dwie pary spodenek ale niektóre ciuchy faktycznie fatalnie leżą >.<'

    ReplyDelete
  7. O, widziałam ją u siebie w mieście! Bardzo mi się spodobała, ale szczerze mówiąc mało kiedy chodzę w t-shirtach - większość, kiedy już zdecyduję się na kupno, leży zapomniana w szafie, a ja żałuję, że jednak mnie na nie coś pokusiło.
    Pingwiny z Madagaskaru uwielbiam i całkiem niedawno oglądałam nałogowo. Są świetnym lekarstwem na poprawę humoru lub nudę!

    ReplyDelete
  8. Ja też kocham Pingwiny z Madagaskaru. I też mam koszulkę z croppa z nimi tylko że z tą latarnią <3

    ReplyDelete
  9. Już od ponad roku oglądam ten "serial" czy jak to tam nazwać :D
    Świetna bajka. Zauroczyłam się nią na wyjeździe z 7 letnią siostrą. Genialna bluzka! Chyba sobie sama taką sprawię.

    ReplyDelete
  10. Też kocham Pingwiny z Madagaskaru i mam taką samą koszulkę! ♥ Kilka dni temu wybrałam się do Croppa z zamiarem kupna pewnej torby, którą wcześniej już zauważyłam, ale nie miałam wtedy przy sobie pieniędzy. Gdy weszłam do sklepu od razu zauważyłam koszulki z Pingwinami! Wahałam się, którą sobie kupic, aż w końcu wyszłam ze sklepu z tą koszulką, którą Ty masz, ale bez torby, gdyż jej nie było xD

    ReplyDelete
  11. Aww... Oddaj tą bluzkę! Genialna jest. Kocham pingwiny od dawna ^^

    ReplyDelete
  12. Świetna ta koszulka! Pingwiny z Madagaskaru oglądam czasami, kiedy mój brat zajmuje telewizor - wówczas się do niego dołączam c: Koszulka jest naprawdę niesamowicie urocza i sama, choc nie przepadam ani za Croppem, ani za takimi kolorowymi nadrukami, chętnie bym ją ubrała, bo ma w sobie coś, co odróżnia ją od tych wszystkich pozostałych pospolitych "nadrukowców" :)

    ReplyDelete
  13. Świetna koszulka! Też uwielbiam Pingwiny z Madagaskaru.;)Przyznam nawet, że sama bym chciała taką koszulkę.:D Odróżnia się trochę od tych wszystkich innych. Ja osobiście lubię kupować w Croppie, wszystko dobrze na mnie leży.:)

    ReplyDelete
  14. OMÓJBOŻE. <3
    PINGWINY
    PINGWINY
    PISZCZĘ
    UMIERAM
    JEZU
    <3333333
    Oddaj. Kocham pingwiny, kochaam. <3

    ReplyDelete
  15. Hah, jaki zbieg okoliczności że akurat oglądam pingwiny. ^u^
    Uwielbiam je i ostatnio właśnie ta bluzka wpadła mi w oko. *.* ♥

    ReplyDelete