Friday, April 26, 2013

Let the sunlight in


Kochani, w dzisiejszym poście, mam przyjemność zaprezentować Wam Sophie w całkiem nowej odsłonie ;))
Nowy wig, oczka oraz ciałko (które tak naprawdę jest tylko chwilowym rozwiązaniem, zapożyczoną od Andrei hybrydą dalowego ciała i obitsu 21cm) kompletnie ją odmieniły, ani trochę nie przypomina tej Sophie, którą nie tak dawno wyswobodziłam z ciasnego, kartonowego więzienia.

Jest MEGA słodka, zresztą sami zobaczcie:








Awn, rozpływam się, kiedy patrzę na jej rozpromienioną postać *____*

Nie mogłam odpuścić sobie zrobienia dodatkowych fotek Sophie wraz z Joyce. Moje plastikowe rodzeństwo, razem wygląda tak niesamowicie uroczo, że w chwili pstrykania poniższych zdjęć miałam ochotę pochwycić je i wyściskać ;3











A Wam podoba się obecny image mojej Yeolume? =^.^=

Ciao!

41 comments:

  1. Prześliczne panny *.* i cudnie ubrane

    ReplyDelete
  2. coraz bardziej się do niej przekonuję, super wygląda ^^

    ReplyDelete
  3. Jejku! *Q*
    Patrząc na nie normalnie można się rozpłynąć! Mówię to już setny raz, ale ogromnie się cieszę, że mogę oglądać Yeolume u Ciebie. Sophie jest prześliczna!

    ReplyDelete
  4. Rozpływam się, jaki słodziak o ranyyy, coraz bardziej chcę Yeolume <3 Spora już masz ta rodzinkę :D

    ReplyDelete
  5. Jejku jaka ona słodziutka ^.^

    ReplyDelete
  6. Słodko ją przerobiłaś <3

    ReplyDelete
  7. Jednym słowem WOW one są razem przeurocze aż chce się przytulać xD zdjęcia jak zwykle bombowe:)

    ReplyDelete
  8. Jaka słodka! Razem z siostrą wyglądają cudownie <3 Dodatkowo robisz świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  9. Mówiąc szczerze Yeolume w po przedniej wersji w ogóle mi się nie podobała , teraz wygląda świetnie : D

    ReplyDelete
  10. Jej! Ona jest tak mega słodka <3 na zdjęciach promo w ogóle nie podobała mi sie, a u Ciebie jest genialna, choć jak dla mnie ma bardzo jasne ustka ale to tylko dodaje jej uroku :3
    Joyce wyglada przy Sophoe jak taka starsza studiująca siostra :D
    I tak rozczuliło mnie to ich wspólne ubrannk-bluzka w kwiatki i bluza, awww *-*

    ReplyDelete
  11. Mega, Mega słodka!!! Taka śliczna. I świetnie wygląda razem z Joyce. Idealnie je dobrałaś *-* nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia.

    ReplyDelete
  12. One razem są takie urocze :3 Jeszcze więcej uroku dodały im podobne ubranka awwwww :)

    ReplyDelete
  13. wygląda super,napewno lepiej niż w stocku! :) słodka mała dziewczynka :)

    ReplyDelete
  14. Przez ciebie chcę Yeloume! No :3

    ReplyDelete
  15. Te zdjęcia co widać tylko ich nogi są prześwietne! A Sophie jest taaka słodka. :d Aż niedowierzam, spodobała mi sie Yeolume, we wcześniejszych osłonach średnio ja lubiłam... :D

    ReplyDelete
  16. Sophie wygląda tak słoodko! :3 Sam cukier po prostu. Bardzo polubiłam ten model widząc go u Ciebie :D

    ReplyDelete
  17. Aww, jaka śliczna, bardzo ładnie wygląda po tych zmianach.
    A zdjęcia rodzeństwa są takie urocze ^^ aż mi się uśmiech ciśnie na twarz C:

    ReplyDelete
  18. Awwwww! Yeolume w wersji stockowej mi nie podchodzi, ale teraz twoja panna jest przecudna *.*
    Zdjęcia "siostrzane" są przesłodkie :3

    ReplyDelete
  19. To chyba pierwsza Yeolume, która na prawdę baardzo mi się podoba! Zazdroszczę, jest prześliczna! .W.

    ReplyDelete
  20. kocham Twoje zdjecia lalki i wgl wszystko ^w^
    Yeolume jest swietna!

    ReplyDelete
  21. Ma Pani śliczne lalki.
    Ale Pani o tym na pewno wie :D
    ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. geez, pierwszy raz ktoś zwrócił się do mnie per Pani; czytając to poczułam się... dziwnie o.O

      Delete
    2. Szczerze, to miałam się zwracać do Ciebie Pani po przeczytaniu odpowiedzi na asku (pewnie wiesz o co chodzi), ale stwierdziłam, że skoro do tej pory mówiłam po imieniu, to teraz też będę :)

      Piękna lalka! To co robisz jest godne podziwu. Pokazujesz w każdej notce coś nowego, pięknego i przedstawiasz to w idealnym świetle. Moje gratulacje!

      Delete
  22. Jest taka śliczna :3

    ReplyDelete
  23. Obie słodkie i urocze, też bym je wyściskała :)
    Zdjęcia świetne, a pomysł z zamaskowaniem kolanek (getry na kolankach ) świetny :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  24. Boże
    co za cudowne stworzenie ^w^
    a rodzeństwo jest anielskie

    ReplyDelete
  25. jej jaka ona jest cudowna :) a razem to juz całkiem ładnie wyglądają

    ReplyDelete
  26. OMG, najładniejsza Yeolume, jaką widziałam!

    ReplyDelete
  27. Mega słodka, uwielbiam Twoje lalki! <3

    ReplyDelete
  28. Sophie jest urocza, ma takie śliczne usteczka *.* A z siostrą wyglądają cudnie ^^ Robisz boskie zdjęcia.

    ReplyDelete
  29. Ale się zmieniła!
    O wiele bardziej podoba mi się w tym wigu, niż w tamtym stockowym brązie. Jest teraz taka... bardziej twojsza niż ichsza. :D Do oczek jednak muszę się chyba przekonać, bo na razie nie bardzo mi podchodzą. Myślę jednak, że z czasem się przyzwyczaję i je również polubię.
    Pomysł, by Sophie była młodszą siostrą Joyce jest jak najbardziej trafiony! Ciepło na sercu mi się zrobiło, kiedy dostrzegłam, że dziewczyny są tak samo ubrane! To takie urocze. :3

    ReplyDelete
  30. A mam jeszcze takie pytanie, skąd te trampki, które ma na sobie Sophie? ^^

    ReplyDelete
  31. O kurczę, świetne zdjęcia. Naprawdę cudowne. Twoja Panna podoba mi się jeszcze bardziej, naprawdę sama zapragnęłam teraz Yeolume ;) Nie dziwię się, że chciałabyś ją wyściskac razem z Joyce. Uwielbiam je, uwielbiam ♥

    ReplyDelete
  32. Kochana. Też zamierzam (kiedyś) kupić Yeolume.

    ReplyDelete
  33. Aww, jaka śliczna jest ta yeolume *-* wolę ją taką :3

    ReplyDelete
  34. To pierwsza Yeolume, która mi się tak bardzo podoba! Jasne, uważałam ją za ładny model, ale u nikogo tak mi się nie podobała. Jest cudowna. ^^

    ReplyDelete
  35. ten wig to rozmiar 8-9? A gdzie kupiłaś, bo szukam podobnego dla mojego dala ;3

    -Nori

    ReplyDelete